B3: Samba-Football Team van de Week

11 december 2013 21:15

Elke week staat er een team in de spotlights op Voetbalreporter.com. Deze week is de B3 van VV Schoonhoven het Samba-Football Team van de Week geworden.

De B3 kreeg deze eer, omdat ze wekelijks op een enthousiaste manier hun wedstrijd verslagen schrijven en plaatsen. Ook door hun geweldige prestaties op het veld verdienen zij het deze week, om het team te zijn die een week lang onder de aandacht gebracht wordt op de site. De B3 heeft een eigen pagina gekregen op Voetbalreporter.com met hun gegevens en teamfoto’s. Als beloning kregen zij ook een fantastische Samba-Football wedstrijdbal uitgereikt.

Voetbalreporter.com is de voetbal verslagen site voor iedereen. Of het nu gaat om amateurs, professionals, zaal, G of dames voetbal, junioren of pupillen, iedereen kan zijn wedstrijdverslag plaatsen!

Klik op de link voor het Samba-Football Team van Week: http://www.voetbalreporter.com/nieuws/130749/team-van-de-week-schoonhoven-b3-/