Thermometer bijna bovenaan!!

15 januari 2014 14:45

Zoals bekend heeft de fundraisecommissie bij de ontwikkeling van de kleedkamers aan het bestuur zich gecommitteerd aan een actieplan met als doel € 150.000.

Met fantastische opbrengsten van het georganiseerde golftoernooi in oktober (€3.587) en de verkoopactie Volvo Hooftman (€5.300), waarvan de cheque werd onthuld op de Nieuwjaarsreceptie van zaterdag 4 januari , is de thermometer gestegen naar € 145.887. (Zie het overzicht.)

Volgens Jeroen van Hooff, voorzitter van deze commissie, gaan we door totdat we het bedrag hebben gehaald. We hebben nog een mooie grote actie te gaan.
In samenspraak met het bestuur is de lat op € 155.000 gelegd, waarbij we denken aan een evenement/feest in combinatie met de traditionele familiedag. Het wijkvoetbal overdag, met activiteiten voor de jeugd en een mooi groot eindfeest waren fantastische ingrediënten voor een mooie opbrengst vorig jaar. Wordt dus vervolgd door de enthousiaste commissie bestaande uit de Business Club, sponsorcommissie en de supportersvereniging VVS.