Fitnessavond A&B selectie bij Nippon

12 februari 2014 12:00

Vorige week donderdagavond heeft de 1e fitnessavond voor de jeugd van de A- en B-selectie plaatsgehad bij sponsor van vvSchoonhoven Nippon the Healthclub.

Nippon heeft een speciaal programma ontwikkeld waar deze doelgroep gratis aan deel kan nemen!
Het is gericht op een goede en gezonde lichaamsontwikkeling en bestaat uit een gezamenlijk deel en een individueel programma.
Alle activiteiten worden geregistreerd voor een goede ontwikkeling.
Bij de Nederlandse BVO´s is deze vorm van trainen naast de voetbaltrainingen al geruime tijd bekend.
Voor een amateurvereniging is dit echter uniek en we zijn als vereniging dan ook enorm blij met het aanbod van Nippon.
Nippon staat voor een prettige samenwerking met de vvSchoonhoven en is toonaangevend in Schoonhoven op het gebied van positief gezondheidsgedrag.