Back 2 Basics van start

19 februari 2014 20:00

In samenwerking met de KNVB is vv Schoonhoven het project Back to Basics gestart. Om te weten wat het precies inhoudt moet allereerst bijgaande link bekeken worden. Voor iedereen binnen de vereniging zeer interessant. Het is namelijk ontzettend herkenbaar.

Filmpje 1

Filmpje 2

Vorige week woensdag hebben we een eerste avond over dit project gehouden. Alle commissies en besturen waren hiervoor uitgenodigd. Op deze avond hebben we met elkaar besproken hoe het bij onze vereniging aan toegaat. Wat gaat goed en wat kan beter. Naast een aantal actiepunten die we direct gaan oppakken worden overige punten samengevoegd met punten voortkomend uit eenzelfde avond met trainers en leiders. Deze zal in maart gehouden worden. Een uitnodiging hiervoor volgt.