Help ons ...

14 mei 2014 13:15

... met de voorbereidingen voor volgend seizoen (indeling en administratie)!

Beste ouder van jeugdspeler of jeugdspeler zelf,

Met het oog op het indelen van de teams voor volgend seizoen en in het bijzonder het aantal teams, is het voor ons goed om te weten of u, uw zoon of uw dochter ook volgend seizoen lid van onze vereniging blijft.
Ook vragen wij u de persoonlijke gegevens bij te werken zodat wij u volgend seizoen goed kunnen bereiken (telefoonnummers en e-mailadres).

Wij willen u vragen om voor 1 juni middels het invullen van meegeleverde formulier ons aan te geven of u, uw zoon of uw dochter ook in het volgende seizoen (2014-2015) lid blijft van de vereniging.

Heeft u het formulier al via leider of trainer ontvangen en deze al ingevuld bij Bert de Bruin ingeleverd, dan is deze actie niet meer nodig,

Klik hier om formulier te openen

Hiervoor alvast hartelijke hartelijk dank.

Namens de technische commissie van de voetbalvereniging VV Schoonhoven,

John van Asperen