Inleveren sponsorkleding!

14 mei 2014 13:00

Beste Leiders, Trainers en Ouders van onze jeugdelftallen,

Het seizoen zit er weer bijna op. Nog een paar wedstrijden
en misschien een toernooi om uiteindelijk af te sluiten met een geweldige familiedag.

Waar het seizoen stopt, begint voor ons als sponsorcommissie de drukste periode van het seizoen.
Kleding innemen, inventariseren of alles compleet en bruikbaar is voor volgend seizoen, zoeken naar nieuwe sponsoren voor de elftallen die nog geen sponsor hebben etc.

Om dit zo efficiënt en succesvol mogelijk te doen hebben we uw hulp nodig!

Allereerst moeten we alle kleding innemen en dit gaat nog wel eens gepaard met een aantal problemen. Vandaar dat wij tijdig dit bericht sturen.
Wij willen graag op dinsdag 3 juni, dinsdag 10 juni en dinsdag 17 juni alle sponsorkleding innemen in de kantine van onze voetbalvereniging.
Geen enkele sponsor dient de kleding zelf te bewaren of achter te houden. Wij willen graag inzicht in het totale plaatje.

Let op: Wij verwachten dat ieder team de kleding in 1 x inlevert en niet iedere speler individueel, hier ligt dus een stukje verantwoordelijkheid bij de leiders en trainers.

Daarnaast kan de kleding alleen ingeleverd worden op de aangegeven data. Het is dit jaar niet mogelijk om de kleding op andere moment in de kamer van de jeugdcommissie in te leveren omdat dit jaarlijks voor onduidelijkheid en problemen zorgt.

Alvast bedankt voor de medewerking, mochten er problemen zijn met de inleverdata kunt u contact opnemen met Sjef van Vugt op 06-28212656.

Met vriendelijke groet,
De Sponsorcommissie

P.S. Weet u nog iemand die bereid is te sponsoren voor het komende seizoen, laat het ons weten via [email protected]