Overschrijvingen Seizoen 2014-2015

21 mei 2014 18:45

Op zaterdag 31 mei (11.00-12.00 uur) en/of donderdag 5 juni (19.00-21.00 uur) kunnen spelers/speelsters die overschrijving willen regelen terecht bij vv Schoonhoven.

Buiten deze data alleen nog op afspraak: tel. 0182-320071 of 06-10325399 of via de mail [email protected]

Let op! Wil je weggaan bij vv Schoonhoven, zorg er dan voor dat al je contributie betaald is en, wanneer jij spullen (tas, kleding enz.) in bruikleen hebt van ons, neem deze (kleding graag gewassen) mee.
Wordt hieraan niet voldaan dan wordt ook geen medewerking verleend aan een overschrijving!

Wil je overschrijving aanvragen naar Schoonhoven zorg dan dat je het overschrijvingsformulier(ingevuld door je oude vereniging), de ledenadministratiekaart en je spelerspas bij je hebt.

Telefoonnummer: 06-51089856

Peter Schilt