Jeugdvoetballers trainen bij NIPPON

21 mei 2014 18:00

Vanaf afgelopen winter biedt 'NIPPON The Healthclub' de jeugd van de A-selectie en de B-selectie een extra training aan. NIPPON The Healthclub heeft een speciaal programma ontwikkeld waar deze doelgroep aan kan deelnemen.

Dit programma is gericht op een goede en gezonde lichaamsontwikkeling. Het programma bestaat uit een gezamenlijk deel en individueel deel waarin gewerkt wordt met fysieke kracht en de eigen kracht. Hierbij wordt goed gekeken en geluisterd naar de individuele voetballer. Het resultaat is dat voetballers door deze training minder kans hebben op (voetbal)blessures, krachtiger worden en een betere beheersing krijgen in hun rompstabiliteit.

Bij de Nederlandse Betaald Voetbalorganisaties is deze vorm van trainen naast de voetbaltrainingen al geruime tijd bekend. Voor een amateurvereniging is dit echter uniek en wij zijn als VV Schoonhoven dan ook enorm blij met het aanbod van NIPPON The Healthclub. NIPPON The Healthclub staat voor een prettige samenwerking met de VV Schoonhoven en is toonaangevend in Schoonhoven op het gebied van positief gezondheidsgedrag.

Met sportieve groet,
namens de VV Schoonhoven,