Laatste kans om te stemmen!

21 mei 2014 11:30

Heb je al gestemd op VV Schoonhoven als Leukste Sportvereniging van de gemeente Schoonhoven?

Zo niet, doe dat dan gauw. Stemmen kan nog tot en met 24 mei 2014

Uiteraard willen we die titel graag winnen. Breng daarom nu je stem uit via leukstesportvereniging.nl. Je kunt met je stem zelf ook mooie prijzen mee winnen zoals een tablet, wellnessdagen etc.
Daarnaast wordt er voor iedere stem, waarbij toestemming wordt gegeven voor het ontvangen van nieuwsbrieven, € 0,05 betaald door de organisatie van de verkiezing aan de stichting Spieren voor Spieren. Maar je kunt ook stemmen zonder de nieuwsbrieven van partners te gaan ontvangen.

Stem nu via leukstesportvereniging.nl

Alvast hartelijk dank!