Hulp gevraagd bij familiedag VVS XL Kids

11 juni 2014 13:45

De Jeugd Evenementencommissie heeft een flink aantal vrijwilligers nodig voor de activiteiten tijdens de familiedag VVS Kids XL op zaterdag 14 juni a.s. van 14:00 tot +/- 16:30.

Er worden drie spelonderdelen georganiseerd: een "spellenstraat" met diverse spelletjes, "king of court" en "mini-voetgolf".

Met name voor de activiteiten "spellenstraat", welke voor de jongste leden van VVS is en "mini-voetgolf" op veld 2 (voor iedere leeftijd), hebben zij vrijwilligers nodig.
Voor beide activiteiten kunnen ze in totaal een 20-tal vrijwilligers gebruiken. Want bij ieder spelonderdeel en voetgolf hole zou een vrijwilliger fantastisch zijn!

Vrijwilligers kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar [email protected].

Gewoon doen!!!