Help ons de teaminfo compleet te maken!

24 september 2014 19:30

Op de website van vvSchoonhoven staan alle teams met bijbehorende spelers en andere informatie. Het zou fijn zijn als deze informatie zo up-to-date en compleet mogelijk is. Daar kunt u bij helpen!

Spelers, trainers en leider

Ziet u iets bij een team wat niet klopt?

Het kan natuurlijk dat er een foutje in geslopen is of dat er veranderingen hebben plaatsgevonden.

Weet u de trainer(s) of leider(s) van het team en staan deze er niet bij?

Geef het door en wij zorgen dat het vermeld of veranderd wordt.

Spelerfoto´s en een teamfoto

Spelerfoto´s en een teamfoto (die bovenaan de teampagina komt te staan) kunt u niet zelf plaatsen op de teampagina.

Heeft u (uzelf, ouder, trainer of leider) spelersfoto´s of een teamfoto stuur ze naar de websiteredactie en wij zorgen ervoor dat ze op de site komen te staan.

Teamsponsor

Ook de sponsor van een team kan vermeld worden op de teampagina.

Geef dan de naam door, eventueel een logo,  eventueel de link naar de internetsite van de sponsor en wat hij sponsort (shirts of heel tenue etc. etc.).

Wedstrijdverslagen

Wedstrijdverslagen zijn altijd leuk om te lezen door de spelers, familie of andere geïnteresseerden.

Kort, lang, het maakt niet uit, stuur ze ons toe en we plaatsen ze!

Websiteredactie vvSchoonhoven

Waar moet het heen? Stuur alles naar [email protected]!

Fotoalbum

Foto´s, video´s of audio van b.v. wedstrijden of evenementen kunt u zelf oploaden bij het betreffende team.

Klik op “fotoalbum” bij het team en op de zwarte balk “upload zelf bestanden”

Zo werkt het verder:

1. Vul je e-mailadres in. We gebruiken dit e-mailadres alleen om misbruik van deze dienst te voorkomen.
  2. Kies de mediabestanden die je wilt uploaden (maximaal 5) en geef eventueel beschrijvingen.
  3. Na het uploaden krijg je een link toegestuurd naar het opgegeven e-mailadres. Je moet hier op klikken om de bestanden te kunnen activeren.
  4. Na goedkeuring door ons sturen we je een emailtje en staan de bestanden op de website!

De volgende bestanden kunnen worden geupload:

jpg, gif, png

Video

asf, asx, avi, divx, dv, dvx, flv, m4v, mov, mp4, mpeg, mpg, qt, wmv, 3g2, 3gp, 3ivx, 3vx

mp3

Alvast erg bedankt voor uw bijdrage!!!