Sponsoren bezoeken Hummel

22 oktober 2014 14:45

.

Op vrijdag 17 oktober bezochten de leden van de SponsorcommissInterne linkie samen met Paul Viergever (Intersport Viergever), Wim van Ziel (RIZ Bouw), Peet Borst (Peet Borst banden techniek) en Bas Rechtuyt (PLUS Rechtuyt) het hoofdkantoor van Hummel in Deventer. Dit bezoek werd verzorgd door Intersport Viergever en Hummel, omdat de vereniging met ingang van dit seizoen een unieke, meerjarige overeenkomst heeft met deze partijen.  Dankzij deze overeenkomst is het voor de vereniging een stuk makkelijker om zo veel mogelijk teams van een mooie sponsoroutfit te voorzien.

Bij de aankomst in Deventer werden we allemaal positief verrast door de neonreclame op de gevel van het hoofdkantoor van Hummel.
Met een levensgroot logo van onze club, dat te zien was vanaf de snelweg, werden wij verwelkomd.

Ook bij de receptie en zelfs op het toilet toonde Hummel ons van harte welkom met ons logo en foto’s van recente wedstrijden.

Wij werden ontvangen in de clublounge, alwaar alle paspoppen waren voorzien van VVS-kleding.

Na de lunch kregen we een volledige rondleiding. Van marketing tot inkoop en van sales tot magazijn. Het magazijn –of ‘halletje’ volgens Peet- bleek 13.500 m2 groot.

Vanuit dit magazijn is alles van Hummel, Stanno en Select -per stuk of per gros- te bestellen.
Een logistieke operatie waar zelfs de bakfiets goed van pas komt.
Deze creatief oplossing zette ook Bas aan het denken. Wie weet wat voor de PLUS!

Ter afsluiting ging de volledig groep op de foto en kregen we een Derbystar bal cadeau.
Al met al was het zeer geslaagd bezoek. Op en top verzorgd door Intersport Viergever en Hummel.

Sponsoren, sponsorcommissie en Intersport Viergever kijken terug op een geslaagde dag, die er ongetwijfeld aan heeft bijgedragen dat onze elftallen er de komende seizoenen strak bij zullen lopen!

Bron: Geplaatst door M.v.d.Berg