Uitnodiging afscheidsreceptie bestuursleden VVS

25 oktober 2014 16:45

Beste leden en vrijwilligers,

Er komt een einde aan een tijdperk. Een einde aan de Peltenburg-dynastie binnen voetbalvereniging Schoonhoven. De naam duikt weliswaar nog steeds meer dan gemiddeld op in allerlei commissies en besturen binnen de vereniging; de scepter gaat nu echt over naar een telg van een andere blauwwitte familie – zijn wij getuige van de geboorte van een nieuwe dynastie?

Het is dus een einde van een tijdperk. Ook van het tijdperk Nico. En dan duiden we niet alleen op Nico Peltenburg, maar tevens op een Nico uit weer een andere familie met oude banden met onze club – de familie Borst. Ook Nico Borst draagt het stokje over. En als Nico en Nico dan ook nog familiebanden blijken te hebben, dan moge duidelijk zijn dat VVS eigenlijk één grote, hechte familie is.

Een hechte familieband is vaak een gevolg van gedeelde normen en waarden. En één van de meest fundamentele normen en waarden binnen onze vereniging is dat er bij uitzonderlijke momenten gepast wordt stilgestaan. En dat mensen de waardering krijgen die ze verdienen. Dat Nico en Nico waardering verdienen, dat is wellicht wel de grootste understatement in onze 112-jarige geschiedenis.

Wij gaan dus een tijdperk gepast uitluiden. En we vinden dat u daar bij hoort te zijn. Op 14 november bent u van harte welkom in de kantine van ons prachtige complex; om 19.30 uur starten wij met een receptie voor de twee clubiconen. Om 20.30 uur openen we gezamenlijk het nieuwe kunstgrasveld en de speeltuin, om vervolgens het glas te heffen op Nico en Nico. Wij rekenen dus op uw komst – deze heren verdienen een passend eerbetoon!

Met vriendelijke groet,

Bestuur  VV Schoonhoven

PS: Mocht u 14 november het woord willen nemen, meld dat s.v.p. vooraf aan Elisabeth van den Dool, secretaris via: [email protected]

Uitnodiging