Oliebollenactie vvSchoonhoven 2014

10 november 2014 19:15

Beste VVS-er,

Twee jaar geleden heeft de jongste jeugd van VV Schoonhoven zeer succesvol oliebollen verkocht voor onze nieuwe kleedkamers. Dit was zo succesvol dat het ons goed leek om dit jaar een poging te wagen om nog meer oliebollen te verkopen.

Via deze weg willen we jullie alvast informeren over de belangrijkste zaken.

Dit om de actie niet een complete verrassing voor jullie te laten zijn.

- We vragen iedere speler van VVS om deel te nemen aan de oliebollen verkoop. Van de Champions League tot ReVeCo, van jongens tot meisjes en zaterdag tot zondag.

- De looptijd van de actie is van 17 november t/m 17 december.
Hou er dus rekening mee dat je in deze periode een klein aantal uren kwijt bent om oliebollen te verkopen aan familie, vrienden, buren, collega's etc.

- In de week van 17 november ontvangt iedere speler een brief met daarin de exacte werkwijze van de actie. Bij de brief zitten ook alle middelen die nodig zijn om de oliebollen te verkopen.

Ons doel is om met deze actie zoveel mogelijk geld op te halen voor VVS. Het bestuur heeft inmiddels aangegeven dat het geld zal worden besteed aan het opleiden van de jeugd binnen de club. Denk hierbij aan betere opleidingen en begeleiding van de jeugdtrainers maar ook aan investering in de materialen. Hier hebben alle oudere elftallen uiteraard ook weer profijt van dus wat ons betreft is het een goed doel waar iedereen binnen de club blij van moet worden!

Uiteraard houden we jullie gedurende en na de actie op de hoogte over de financiële stand van zaken. Hopelijk kunnen we er met elkaar een geslaagde actie van maken.
Onthou dat de actie ten goede komt van de club. JOUW club!

Namens VV Schoonhoven,
Simon Peltenburg, Saskia Monnichmann & Vincent Neven