Van de ex-voorzitter

19 november 2014 21:30

Beste leden, ouders/verzorgers van jeugdleden en donateurs van vv Schoonhoven,

Op de Algemene Ledenvergadering van 27 oktober 2014 ben ik na precies 12 jaar afgetreden als voorzitter van vv Schoonhoven.
In deze 12 jaar zijn er een groot aantal zaken op ons complex gerealiseerd:

• In 2007 is het 1e kunstgrasveld aangelegd;
  • In 2011 is er een nieuwe entree met een fietsenstalling aangelegd;
  • In 2012 is er padverlichting aangelegd;
  • In 2013 hebben we nieuwe kleedkamers gebouwd;
  • In 2014 is het 2e kunstgrasveld aangelegd;
  • In 2014 is er een speelplaats met een pannaveld aangelegd.

Een lijst waar we trots op kunnen zijn!

Dit alles had niet gerealiseerd kunnen worden zonder de inzet van heel veel vrijwilligers en hulp van de Business Club vv Schoonhoven en onze  Supportersvereniging vv Schoonhoven.

Zo zijn de nieuwe entree, fietsenstalling en padverlichting gefinancierd door de Business Club vv Schoonhoven en is de padverlichting aangelegd door drie donateurs van de Business Club vv Schoonhoven.

De nieuwbouw van de kleedkamers is tot stand gekomen dankzij een financiële bijdrage van vele leden en wederom een bijdrage van de  Business Club vv Schoonhoven.

Onze Supportersvereniging vv Schoonhoven heeft samen met de  Business Club vv Schoonhoven en de commissies in korte tijd circa € 150.000 via diverse acties toe kunnen voegen aan het bouwbudget. Bovendien hebben een aantal vrijwilligers meegeholpen met het uitvoeren van diverse bouwkundige werkzaamheden.

De speelplaats met het pannaveld is gerealiseerd dankzij de hulp van enkele leden en een bijdrage van sponsors.

Met elkaar hebben we al deze zaken kunnen realiseren en ik ben er trots op dat ik 12 jaar voorzitter van vv Schoonhoven mocht zijn.

Groet, Nico Peltenburg