Schoonhoven C1 verliest van Donk

Schoonhoven JO15-1

C-Junioren beker poule, C1, Groep 2 06

22 september 2012 12:30

Zaterdag 22 september speelde Schoonhoven haar 5e wedstrijd uit tegen Donk. Waar we de hele week al voor hadden gewaarschuwd en wat in ons in het verleden al vaker was overkomen, gebeurde ook nu weer. Te weinig bezieling, bruataliteit en scherpte tegen een tegenstander waarbij dit altijd aanwezig is.

Slecht positioneel opstellen kostte ons de 1-0 na balverlies bij een inworp. De 2-0 viel direct uit een corner waarbij de wind ook nog parten speelde. Ook hier werd er weinig overtuigend gehandeld. Schoonhoven stelde daar een aantal goede aanvallen tegenover, waarbij de eindpass niet aankwam en een beetje geluk ontbrak. Na rust kwam Donk er eigenlijk nauwelijks aan te pas en het was dan ook jammer dat, door slordig opbouwen aan Schoonhoven zijde, een derde doelpunt kado werd gedaan. Schoonhoven kwam wel meer aan voetballen toe en er ontstonden ook wat halve kansjes, de 3-1 van Walter viel echter te laat.

Wederom een nederlaag die qua voetbal niet nodig was, echter net zoals tegen Jodan Boys worden we op andere fronten afgetroefd. Een mooi leermoment dus, waarmee we aan de slag kunnen. Komende week lekker trainen en zorgen dat we de laatste 2 bekerwedstrijden in winst omzetten.

Opstelling Ray – Mijke/Remco/Lars/Jorn – Sven(Giorgio)/Joris/Gerwin – Gido(Dennis)/Walter/Robbin