5-0 winst op Bergambacht

Bergambacht C2

C-Junioren beker poule, C3, Groep 4 06

22 september 2012 12:30

De streekderby tegen Bergambacht was een weerzin van vele klasgenoten dus het beloofde een mooie wedstrijd te worden.
Bergambacht stond in de poule laatste dus ze hadden wat recht te zetten.
Vanaf het begin van de wedstrijd was het Schoonhoven die domineerde en alleen hun rechtsbuiten een vrouwelijke was het het gevaarlijkste maar Melvin verdedigde uitstekend.
Het was Tom die de wedstrijd opende na een assist van Mootje en het was Mootje die na een assist van Corne de   2-0 aantekende na 14 minuten spelen.
De druk van Schoonhoven bleef en ook de talrijke kansen door schoten op doel maar de keeper van Bergambacht stond zijn mannetje.Toch was het Falco die nog voor rust na een assist van Corne de ruststand op 3-0 bracht.
De tweede helft begon Bergambacht de eerste 10 minuten goed aan de wedstrijd maar de verdediging wist zeer goed stand te houden en na deze periode was het weer Schoonhoven die de werdstrijd controleerde en Corne 2x wist te scoren via een assist van Ryan en Mootje.
Ook de paal werd nog geraakt door Sevven en Ryan en Tom had de lat,kortom een zeer goede wedstrijd van onze kant met zeer mooi voetbal dit niveau vasthouden jongens.