Schoonhoven JO15-3 - Capelle C4

Capelle C4

C-Junioren beker poule, C3, Groep 4 06

29 september 2012 14:30

De wedstrijd ging om de punten beide teams stonden op 13 punten en wie ervan vandaag won was zeker van een ronde verder in de beker,Jesse was helaas geblesseerd dus Falco moest hem vervangen op het middenveld en dit goed deed.
Schoonhoven begon eerst met de wind mee en die was bepalend voor de gehele wedstrijd.
Wij hadden de eerste helft Capelle aardig in de tang en ze kwamen niet veel voor de goal maar als ze er dan ook waren was het gelijk zeer dreigend en gevaarlijk.
Schoonhoven had ook een paar hele goede kansen om de 1-0 te scoren maar deze kwamen niet dus de eerste helft dreigde op een 0-0 ruststand te eindigen maar een corner van Mark werd door Tom verlengd en via een verdediger verkeerd geraakt zodat Mootje alleen maar het laatste zetje hoefde te geven en dus een 1-0 verdiende ruststand.
De tweede helft zou een ander beeld geven door de wind nu tegen voor ons en dus moest het spel laag over de grond en net als tegen Bergambacht veel positie en combinatiespel.
Na 4 minuten in de tweede helft was het een mooie bal van Corne op Tom die niet goed werd verdedigd en dus een 2-0 stand.Capelle ging hierna risico,s nemen en meer de lange bal geven en na een verkeerde bal van Arwin was het hun snelle spits die de 2-1 scoorde.
Capelle rook de kansen en ging nog meer druk geven naar voren en nu waren wij degene die niet onder de druk vandaan kwamen.De 2-2 viel 6 minuten voor tijd door weer goed doorgaan van hun spits vooraf gegaan door balverlies op het middenveld.Gelukkig kon Capelle niet meer te scoren en dus werden de punten verdeeld wat betekend dat beide teams doorbekeren.
Volgende week de laatste bekerwedstrijd tegen Stolwijk.