B1 vernedert Haastrecht: 7-1

Haastrecht B1

B-Junioren beker poule, B1, Groep 2 06

29 september 2012 11:00

Zaterdag moest Schoonhoven aantreden tegen Haastrecht B1. Haastrecht stond 4e, dus we konden wel wat tegenstand verwachten. Dit kwam er niet, het werd namelijk 7-1 voor Schoonhoven.

Schoonhoven begon goed aan de wedstrijd. Er waren twee grote kansen voor Tiago en Daan, maar deze kansen werden allebei over geschoten. Veel meer kansen kwamen er niet, totdat de opbouw van Haastrecht vreselijk mislukte, kon Tiago profiteren en maakte de 1-0. Schoonhoven bleef de bovenliggende partij, hadden veel balbezit maar creëerde weinig kansen. Uit een goede omschakeling van Haastrecht werd de 1-1 binnen geschoten.

Haastrecht kon niet lang genieten van dit doelpunt, want een paar minuten later schoot Tiago zijn tweede tegen de touwen: 2-1. Verder waren er geen kansen meer voor beide partijen en ging Schoonhoven rustten met een 2-1 voorsprong.

De tweede helft begon wat moeizaam voor Schoonhoven. Haastrecht had meer balbezit en er kwam dreiging van af, al creëerde Haastrecht geen kansen meer de rest van de tweede helft. Schoonhoven kwam weer beter in de wedstrijd en creëerde veel kansen. Het was Tiago met z’n derde, die de 3-1 binnenschoot.

Even later maakte Tiago zelfs nog z’n vierde. Schoonhoven bleef de bovenliggende partij. Even later scoorde Daan, die de keeper omspeelde en de 5-1 binnenschoot. Hierna scoorde hij nog een keer, na en fout van de keeper van Haastrecht. Het laatste doelpunt kwam op naam van alwéér Daan, die dus net als Tiago een hattrick maakte. Schoonhoven wint dus met 7-1 van Haastrecht.

Doelpunten:
1e Helft