B2 ongeslagen door in de beker

B-Junioren beker poule, B2, Groep 4 05

20 oktober 2012 12:45

H.deVries

Ook de laatste wedstrijd van de poulefase van de beker, werd net als de 6 voorgaande, met winst afgesloten.  De inhaal wedstrijd tegen TOGB B3 eindigde in een 6-0 stand.

Het team was zover ik kon zien helemaal compleet vandaag. Na de aftrap rukte Schoonhoven gelijk op naar de helft van TOGB en na slechts 40 seconden spelen kon scheidsrechter de Vries al fluiten voor een doelpunt!  Ayoub schoot de 1-0 voor Schoonhoven binnen. Dat beloofde wat! Helaas ging toen mijn telefoon en vroeg de garage mij om onze auto op te komen halen na een beurt en APK keuring.  Op naar Nieuwegein dus en dat betekende dat ik verder niets van de wedstrijd gezien heb, balen!

Gelukkig is er Twitter en daar vertelde Benjamin dat het uiteindelijk 6-0 was gewonnen  met 2 goals van hemzelf, 2  van Tommy (leuk voor z´n opa uit Ierland die stond te kijken), 1 van Rick Bax (wereldgoal volgens Benjamin) en zoals al vermeld 1x Ayoub. Later hoorde ik dat het met rust 3-0 was.

Opvallend was dat keeper Jaysey een super mooi nieuw tenue, gesponsord door Intersport Viergever,  aanhad. Bedankt voor het regelen mevrouw Schilt!

21 punten  uit 7 wedstrijden, een mooi resultaat! Er werden in totaal 33 doelpunten  gemaakt,  twee te weinig om topscorers van de poule te zijn (dat was Berkel  B2 met 34 doelpunten) , maar de verdediging van Schoonhoven B2 kreeg slechts 5 doelpunten tegen en dat is wel een poulerecord! B2 bekert dus verder en begint zaterdag 27 oktober aan de competitie met hopelijk een even mooi eindresultaat!