Verlies tegen Unio

UNIO C2

... (schot)
... (intikker)
Tom - Groenewold (intikker)

C-Junioren, C3, 3e klasse 09

3 november 2012 14:30

De wedstrijd ging door het veld zag er redelijk uit wel veel zand maar niet kapot gelopen.
Unio C2 zat eerst bij onze C2 en hadden daarvan verloren met 5-3 dus wij wisten genoeg.
Unio begon gelijk met druk zetten en de eerste helft kwamen we daar ook niet onder vandaan al na 4 minuten was het raak.De spelers van Unio waren zeer fel maar maakte ook veel overtredingen en waren verbaal ook aanwezig,Mark kreeg een bal in zijn gezicht en dit werd door de spelers van Unio nog even lachwekkend nagedaan om aan te geven hoe de wedstrijd was.
Halverwege kregen wij ook wat kansjes maar niet meer en verdedigend hadden we het zwaar en 3 jongens aan de knie geblesseerd Arwin,Ryan en Jesse.
De 22e minuut was het 2-0 een speler van Unio liep door op een bal waarvan wij dachten dat hij uitging maar door het mindere veld nog binnen bleef de voorzet kwam net voor de juiste voet.
2-0 de rust in de stemming was gelaten dus een peptalk was nodig om de jongens weer op scherp te stellen wij moesten ons eigen spel weer gaan spelen en de kansen die we kregen moesten raak zijn.
De 2e helft begonnen wij sterk het was Mark die de bal op de paal schoot en dus pech.
Unio kreeg ook nog kansen door een corner die weer door Aron van de lijn werd gehaald.
Een stel kansen die goed werden gekeerd door Maks of net op tijd een voet van een verdediger.
De 2-1 werd gescoord door Tom die de bal in kon tikken nadat Mark een schot op de lat had geschoten.
Tom kreeg de kans om de gelijkmaker te scoren hij gaf een geoorloofde schouderduw aan de verdediger en kon alleen op de keeper afgaan maar trof de lat.
Unio schoot ook op de lat door een mooi schot van hun aanvoerder dus wij een beetje geluk.
Er waren weer veel overtredingen nu van beide kanten omdat als je een paar keer geschopt bent ook een keer wat terug doet de scheidsrechter floot wel maar had er beter een paar uit kunnen sturen voor 5 minuten,dit werd ook door Ben gezegd tegen de scheidsrechter maar die kreeg de waarschuwing dat hij het veld kon verlaten voor opmerkingen tegen de scheidsrechter als dit nog een keer gebeurde .
Eindstand 2-1 maar toch met opgeheven hoofd terug naar Schoonhoven gezien de 2e helft scoren,geen doelpunt tegen en de gelijkmaker op de slof.
Volgende week uit  tegen Siveo,60