Slechte competitiestart Schoonhoven C1

CKC C1

C-Junioren, C1, 2e klasse 03 Promotie

3 november 2012 11:00

Na de eerste wedstrijd te hebben verloren van Berkel stond zaterdag 3 november de thuiswedstrijd tegen CKC op het programma.
CKC startte fel en de eerste minuten stonden we dan ook behoorlijk onder druk, wat tot 1 grote kans voor CKC leidde. De bal werd echter overgeschoten.
Hierna kwam Schoonhoven beter in het spel en ontstonden er wat kansen, waarbij er vooral door Robbin en Walter goed gebruik werd gemaakt van de ruimte achter de verdediging.
Er werd prima opgebouwd en er was veel beweging vanuit het middenveld.

Uit één van deze aanvallen besloot Walter de bal niet terug te leggen, maar scoorde hij met een bekeken schot in de korte hoek.

Op dat moment een verdiende voorsprong. Niet veel later lag ook de 2-0 in het netje na goed doorzetten van Gido, rondde Robbin zeer overtuigend af.

Echter zoals al vaker is voorgekomen dit seizoen stond er na de rust een heel ander Schoonhoven op het veld.
In de rust hadden we nog benadrukt te blijven voetballen en vooral de “nul” te houden. Echter, na 10 minuten stond er, na makkelijk balverlies op het middenveld en niet resuluut ingrijpen achterin, een 2-2 tussenstand op het scorebord.
Daar waar CKC er een schepje bovenop deed, reageerde Schoonhoven passief en werd het goede spel uit de eerste helft niet meer teuggezien.
Uit één van de spaarzame kansen van CKC viel ook nog de 2-3 en zat er geen overtuiging meer in het spel van Schoonhoven, ondanks nog een aantal halve kansen.

Na 2 wedstrijden 0 punten, wat er ook zomaar 4 of 6 hadden kunnen zijn.
Komende week weer lekker trainen en komende zaterdag de eerste punten pakken.
We hopen Lars en Dennis weer snel, fit terug te zien, zodat we met een complete selectie aan de slag kunnen.

Opstelling:
Ray