Getergd Schoonhoven pakt eerste punten

Be Fair C2

C-Junioren, C1, 2e klasse 03 Promotie

10 november 2012 11:00

Na 2 nederlagen stond er zaterdag 10 november een getergd C1 op het veld.

Vooraf werd aangegeven dat er agressief en geconcentreerd gestart moest worden.

Dat het wat dat betreft wel goed zat, bleek al snel in de wedstrijd, waarin Giorgio na een actie van Walter binnen de minuut al de 1-0 had gescoord.

De verdediging hield zich prima staande tegen een fysieke tegenstander, die vooral met lange ballen speelde.
Schoonhoven liep af en toe wat veel met de bal, maar in het algemeen werd er vlot combinatiespel gespeeld. In de eerste helft werd er nog 2 x gescoord, zodat er met een mooie voorsprong van 3-0 werd gerust.

In de 2e helft hetzelfde spelbeeld waarbij er, onder aanvoering van een uitstekend spelende Joris, genoeg kansen ontstonden en er nog 4x gescoord werd.
Doelpuntenmakers in deze wedstrijd, 2x Robbin, 2x Joris, Walter en Gido (en Giorgio), met tussendoor nog een goede kopbal van Jorn op de lat.

Samenvattend, een prima wedstrijd, waarbij er voor elkaar gewerkt werd en er een opvallende rol was voor Mijke die zeer geconcentreerd liep te voetballen en in de duels niet te verslaan was.