D2 weer gewonnen

D-Pupillen, D2, 4e klasse 04

2 maart 2013 11:00

Hallo team D2 van VV Schoonhoven,

Het is al laat (01:40 uur) effe kijken wat “onze jongens” D2 hebben gedaan tegen Soccer Boys D2 ……gewonnen met 1-3 lees ik, nou gefeliciteerd hoor!!
Een prima prestatie weer en we feliciteren hierbij niet alleen onze spelers maar ook de coaches Roland & Marcel met het fraaie resultaat.

Ook de concurrentie heeft deze speelronde geen punten verloren. Nummers 2-3 en 4 op de lijst, UNIO-WDS en Linschoten hebben allemaal gewonnen.
In de kop van de ranglijst is er dus niks veranderd, D2 staat nog steeds stevig aan de leiding met UNIO D2 op de tweede plaats. UNIO D2 heeft één punt minder, maar wel TWEE wedstrijden MEER gespeeld en aanstaande zaterdag spelen UNIO D2 en WDS D1 tegen elkaar (nr. 2 tegen nr. 3)!! Schoonhoven D2 speelt dan een uitwedstrijd tegen Cabauw D1.

Allemaal tot dinsdag, we maken er weer een stevige, maar gezellige training van,

Groeten van jullie trainers,

Jack Getrouw en Jan Molenaar