Winst voor de C3

UNIO C2

C-Junioren, C3, 3e klasse 09

2 maart 2013 14:30

Eindelijk na 4 weken weer voetbal en lekker weer om te voetballen.
Maks was er niet bij dus was Coen was bereid om te keepen.
Corne geblesseerd en Daniel was bereid om als wissel op de bank plaats te nemen, Falco was er gelukkig wel weer bij.
Aangezien wij de vorige ontmoeting met 2-1 hadden verloren wilde wij nu iets rechtzetten.
Schoonhoven begon wat slapjes aan de wedstrijd en lieten ons onder druk zetten.Maar na 10 minuten was het Falco die een grote kans kreeg om te scoren na een diepte pass van Arwin maar op het laatste moment net wanneer hij wilde schieten schoot de pijn in zijn bovenbeen en helaas moest hij de wedstrijd al staken na  pas 10 minuten spelen,hij was net weer fit en dan dit jammer, Daniel was zijn vervanger en hij scoorde al na 3 minuten de openingsgoal na een goede voorzet van Tom die een mooie passeer aktie maakte.
Unio kon niet bij ons doel komen door goed verdedigend werk van Stefan,Ryan,Rob en laaste man Sevven.Hierdoor kwamen wij meer bij het doel van Unio en een schot van Arwin van buiten de 16 was laag en opmaat op doel geschoten, de keeper kon er niet meer bij 2-0 voor na 23 minuten spelen.Nog voor de rust had de 3-0 er ook in gemogen maar Tom miste helaas.
Na de rust moest Unio komen dus Coen die nog niet veel had te doen zou het wat drukker krijgen.
Maar het was Schoonhoven die al na 1 minuut de beste kans had op de 3-0 maar Daniel kopte een voorzet van Mohammed net naast.
Het was een corner van Tom die voor de voeten van Melin kwam en op doel schoot, de goed leidende scheidsrechter die op de lijn stond zag dat de bal achter de lijn werd weggehaald en zo was de stand 3-0.
Unio die nu wel moest komen ging meer risico,s nemen en was het Coen die een paar mooie reddingen had.
De goal die Unio wel scoorde was er een uit buitenspel en dus werd afgekeurd.
Schoonhoven bleef goed spelen en zo was het Mohammed die een fraaie bal in de verre hoek over de keeper schoot en de eindstand bepaalde 4-0.
Schoonhoven speelde een mooie wedstrijd met goed voetbal ,volgende week tegen koploper Gouda en hopelijk met Falco en Corne er weer fit bij.