Gelijkspel

... (intikker)

C-Junioren, C3, 3e klasse 09

16 maart 2013 10:15

Het was weer vroeg vertrekken vandaag naar Nieuwkoop waar we te laat aankwamen doordat er een weg was afgesloten, maar gelukkig was Nieuwkoop bereid om de wedstrijd 10 minuten later te beginnen.
Ryan en Melvin geblesseerd maar gelukkig wilde Werner(C4)invallen wat hij zeer goed deed.
Schoonhoven begon goed aan de wedstrijd met veel druk naar voren maar dit resulteerde nog niet met goede kansen.Na 10 minuten spelen moest Falco er helaas weer af met kleine pijntjes en Mohammed ging in de spits.
Na een kwartier spelen kreeg Jesse de kans om te scoren na een goede voorzet van Mark maar helaas mikte Jesse de bal op de paal.Nieuwkoop kreeg ook kansen door 2 snelle spelers maar deze mikte gelukkig naast het doel.
Na 25 minuten spelen kreeg Nieuwkoop tot onze verbasing een strafschop doordat Aron een speler neerhaalde maar dit was niet bewust hij schopte over de bal en nam dus het been mee, nu begrijp ik de scheidsrechter ook wel maar de strafschop was een feit.
Gelukkig werd de strafschop niet al te best genomen en Maks kon de bal keren en dus nog 0-0 dit was ook de ruststand.
De 2e helft hadden we de wind iets mee dus zouden we meer druk kunnen zetten want er zat meer in maar helaas was de 2e helft van onze kant niet goed.
Wij lieten Nieuwkoop spelen en een aantal spelers lieten hun man te vaak lopen.
De waarschuwing kwam door een bal op de lat en een paar goede schoten op doel, wij konden niet gevaarlijk worden en liepen achter de feiten aan totdat Mark ontsnapte maar helaas ook de lat trof.
In de 48e minuut wist Corne gelukkig wel te scoren met een goed geplaatst schot na een steekbal van Arwin.
Schoonhoven ging hierdoor iets beter spelen maar Nieuwkoop bleef het gevaarlijkst.
In de 68e minuut scoorde ze ook na een rommelige situatie in het strafschop gebied 1-1 dit was een domper.
Maar in de laatse minuut kreeg Corne nog een kans nadat hijzelf goed doorjaagde op de keeper en deze de bal niet goed wegwerkte, Corne waagde een kans door vanaf de zijkant op doel over de keeper heen te schiet maar weer de paal raakte en Nieuwkoop dus geluk had.
Gezien de gehele wedstrijd was het wel een terechte uitslag alleen hadden wij de meeste pech.