Monsterzege voor Schoonhoven D2

Linschoten D1

D-Pupillen, D2, 4e klasse 04

23 maart 2013 9:45

Het was een héle koude ochtend met een snijdend koude wind, tijd voor een serieuze warming-up.

Dat was de eerste winst denk ik, met ook het voordeel van de wind in de eerste helft ging Maurits vanaf rechts er alléén op uit en na amper één minuut spelen stond het al 1-0 voor Schoonhoven.
Dat hij nog zes keer zou scoren was vandaag een grootse prestatie, ook werd deze keer Maurits zijn snelheid goed gebruikt.
Het was Daan die in de 10e minuut een mooie dieptepas gaf op Maurits en die kon zo weer scoren, 2-0 en ook de 3-0 kwam van Maurits z’n schoen na een fraaie combinatie met Zakaria.
Een hattrick betekent dat, 3x scoren in één helft!
Dat de 4-0 door Stein gescoord mocht worden was een teken dat we de druk op de tegenstander hielden.
Rust en voor iedereen effe tijd wat op te warmen………….!

Na rust werd het feestje voor Maurits compleet, binnen het kwartier had hij al weer 4x de keeper gepasseerd en stond de 8-0 op het scorebord, twee hattricks in één wedstrijd!
Met nog enkele minuten te spelen kregen we een strafschop toegewezen, de meeste spelers scandeerden Stefan... Stefan, tijd dus voor een keeper om ook zijn doelpuntje mee te mogen pakken en omdat de strafschop fraai ingeschoten werd zorgde hij voor de 9-0. Het scoren bleek nog niet klaar, het was de weer goed spelende Imad die de 10-0 mocht maken, de tegenstander wist ook nog een tegendoelpunt te maken en dat werd door Linschoten zelfs nog enthousiast gevierd, 10-1..eindstand.

Met nog 6 wedstrijden te gaan lijkt de eerste plaats steeds dichterbij, mocht aan het eind van de competitie het doelsaldo nog een rol kunnen spelen, dat ziet er met 64 voor en 14 tegen prima uit.

Jongens gefeliciteerd met alweer een monsterzege, goed gespeeld!!