Schoonhoven 6 word ondanks een ongeluk op de heenweg toch kampioen in Capelle.

Capelle 11

Schoonhoven 6

Mannen Zaterdag reserve, 6, 8e klasse 09

30 maart 2013 13:00

Schoonhoven vertrok rond half 12 richting Capelle, maar moest onverwacht een tussenstop maken in Berkenwoude. Waar 3 auto’s op elkaar klapte, waarvan 2 van Schoonhoven 6. Een van de auto’s van het 6e kon niet verder, dus moest iedereen verdeeld worden over de andere auto’s.

Eenmaal aangekomen in Capelle startte Schoonhoven nerveus, wat leidde tot de 1-0. Na de 1-0 werd Schoonhoven wakker. 5 minuten later werd het al gelijk door wie anders dan Sergey Blijenberg, die de laatste weken alleen maar belangrijke goals scoort. Bleynberg tikte de bal binnen na een voorzet van Brahim Aklalouch. De 1-1 was wat Schoonhoven nodig had. Want na de 1-1 werd het eenrichtingsverkeer naar het doel van Capelle. Snel na de 1-1 vielen de 1-2 1-3 en 1-4 door respectievelijk Brahim Aklalouch, Jeroen Heeringa en Amine Salaheddine.

In de rust kon je er eigenlijk al vanuit gaan dat je kon feesten na de wedstrijd. En inderdaad bleek dat ook zo te zijn. Vlak na rust werd het al 1-5 door Sergey blijenberg, waarna Schoonoven bij vlagen galery play speelde en van Capelle geen spaan meer heel liet. Toen begonnen de Marokaanse 10 minuten met zowel een treffer voor Brahim Aklalouch als voor Hoessein el Karroum. Schoonhoven dat maar gas bleef geven maakte ook nog de 1-8 wederom was het Sergey Blijenberg die een treffer maakte. Uiteindelijk werd het nog 2-8, wat de uitslag ook werd.

Het feest kon beginnen!! Het bestuur was ook aanwezig bij de wedstrijd en beloonde het 6e bij thuiskomst met bier en hapjes. Het 6e is de 1e kampioen van de vvS.