Dames 1 doet aan klantenbinding!

Schoonhoven VR1 (zon)

ASW VR1 (zon)

Vrouwen, VR1, Groep 3 07

8 september 2013 13:00

Vandaag stond de bekerwedstrijd op het programma tussen Schoonhoven Dames 1 en ASW.

Beide ploegen wisten niet wat hen overkwam, de mensen langs de lijn ook niet.
Binnen 6 minuten stond het 0-2, waarna Schoonhoven de rug rechtte en het via Marina terug kwam in de wedstrijd na een mooie pass van Renata. Maar de vreugde was van korte duur, kort na de 1-2 kreeg ASW een strafschop dus kwam het met 1-3 voor. Daarna was het weer Marina die de spanning terugbracht met een strafschop. Fee maakte met een geplaatst schot een einde aan de achterstand, maar de koek van het eerste half uur was nog niet op, want ASW maakte snel daarna al de 3-4. Toen dachten we, "zijn we nu eindelijk klaar in de 1e helft"? Het antwoord luidde kort maar krachtig: NEE!, want de 4-4 stond al na 27 minuten op het bord Taihara maakte de goal. 4-4 was ook de ruststand.

Na de pauze was wel te zien dat ASW wat meer over had. Na de 4-5 en 4-6 gingen de koppies een beetje hangen. Waar ik eerlijkheidshalve ook moet zeggen dat 3 van de tegengoals wel op de goede dag gemaakt zijn, die 3 goals waren echte zondagsschoten. Met 4-6 leek het beslist maar daar dacht Marina wederom anders over en bracht de spanning terug. Na een goede loopactie prikte ze de bal binnen. Na de 5-6 kon het alle kanten op en viel het helaas voor de dames net de verkeerde kant op. De eindstand was uiteindelijk 5-7.

Het was echt een mooie wedstrijd voor de toeschouwer, ik hoop voor jullie ook.

Rick Winkel