Schoonhoven JO17-3 - BVCB B3

... (schot)

B-junioren, B3, Groep 4 05

5 oktober 2013 14:30

De wedstrijd werd gespeeld onder een lekker zonnetje en het 2e veld lag er goed bij.
Arwin speelde niet mee maar was wel aanwezig en wilde ook nog vlaggen wat hij overigens goed deed, Mark was zijn voetbalschoenen vergeten en moest nog even snel naar huis dus begon op de bank.
De tegenstander kwam uit de 3e klasse vandaan dus een waardige tegenstander.
De score werd al na 5 minuten geopend door BVCB met een indraaiende corner die door niemand met aangeraakt en in het doel verdween tot ieders verbazing.
Gelukkig pakte Schoonhoven de draad gelijk op en zette druk wat na 10 minuten resulteerde in een doelpunt van Dominigue na een mooie diepe bal van Ivo.
BVCB bleef net als Schoonhoven goed voetballen en werden er verschillende schoten op beide doelen geschoten.
Het was Mark die zijn tegenstander uitkapte en op doel kon schieten maar deze werd gekeerd maar het was Dominique die de bal kreeg en rustig over de keeper heen kon schieten 2-1 voor.
Schoonhoven was sterker en creerde ook meer kansen en het was volgens mij Mark die werd gevloerd in het strafschop gebied en legde de scheids de bal op de stip die door Sven via binnenkant paal onhoudbaar voor de keeper werd ingeschoten.
De 4-1 volgde vrij snel hierna door weer Dominique en dus een hattrick maakt en 4-1 was ook de ruststand.
Na de rust werd er achterin een aantal personen op een andere positie gezet wat ook wel was te zien BVCB kreeg meer kansen en het was Coen die een paar goede reddingen had BVCB was sterker uit de kleedkamer gekomen en de 4-2 lag er na 10 minuten spelen in.
Het was Sven die vanaf het middenveld kon oprukken naar het doel en met een mooie bal over de keeper kon scoren.
Dominique die op de bank begon kwam weer in het veld en ook gelijk scoorde na nog geen minuut 6-2 zijn 4e van de wedstrijd.
Het spel werd wat onvriendelijker doordat de spelers van BVCB wat harder en gemener gingen spelen met meer overtredingen.
Gelukkig bleven wij voetballen en het was Floris die een diepe bal op Mark gaf die mooi onder de keeper door de bal in het net schopte.
De 8-2 lag voor het oprapen maar het schot van Mark werd gekeerd door de keeper en voor de voeten van Tom kwam maar hij schoot recht op de keeper.
De laatste 5 minuten moest BVCB met 10 man spelen omdat een speler Niels onderuit schopte een terechte beslissing.
BVCB kreeg toch nog een paar kansen en het was Tom die de bal na een corner met de boven/onderarm weg werkte en de scheidsrechter de bal niet op de stip lag.
Een mooie uitslag na de verloren partij van vorige week.