Soccer Boys B2 - Schoonhoven JO17-3

... (schot)

B-junioren, B3, Groep 4 05

12 oktober 2013 11:00

Het was de vraag of onze wedstrijd door zou gaan maar de velden bij Soccerboys zijn aanzienlijk beter als bij ons, het was wel dat de belijning van de velden erg slecht waren en de dugout ontbrak.
Schoonhoven begon gedreven aan de wedstrijd en kon de tegenstander al vroeg terugdringen en een paar afstandschoten op doel afvuren maar deze waren te keren door de keeper.
Soccerboys kon alleen de lange bal hanteren om onder de druk vandaan te komen, de uitvallen waren snel en gevaarlijk maar werden verder slecht uitgespeeld door de aanvallers van Soccerboys of naast geschoten of slap op doel.
Schoonhoven bleef drukken en het was Floris die goed op doel schoot en ook doel trof na een assist van Wouter.
5 mninuten later was het Sven die via de paal in de verre hoek schoot(ikzelf dacht de korte hoek, maar nadat ik de herhaling zag met de bril van Peet-Jan met variofocus glazen was het de verre) een mooi doelpunt.
Schoonhoven bleef goed combineren en er ontstonden een paar kansjes en net voor de rust wist Ivo de bal binnen te schieten nadat Mark zijn doelkans gekeerd zag worden door de keeper.
Na de rust werd het spel van Schoonhoven wat onverzorgder en kreeg Soccerboys de kans om terug te komen maar hun spits verzuimde om te scoren.
En als je zelf niet scoort dan scoort te tegenstander wel in dit geval was het Floris die de 4-0 scoorde na een assist van Tom.
Ivo zijn 2e met het hoofd(zijn 2e dit seizoen) na een voorzet van Dominique.
Floris zijn 3e(waarschijnlijk omdat zijn moeder erbij was) na een assist van Tom.
De laatste 15 minuten waren de kansen en doelpunten(7 in totaal) voor beide teams
Soccerboys kreeg een kans die zij nu wel binnenschoten van dichtbij.
Nog geen minuut later was het Ivo zijn 3e na een assist van Arwin en dus 7-1.
Wouter de 8-1 met een mooi schot op doel na een corner van Tom.
Soccerboys de 2-8 na onoplettendheid en balverlies maar Sven na goed samenspel en een assist van Wouter de 2-9.
Soccerboys de 3-9 na een diepe bal.
De laatste 3-10 was een intikker van Ivo zijn 4e nadat Arwin een perfect schot had maar helaas voor hem via onderkant lat weer terug het veld inkwam.
Voor de toeschouwers was het laatste kwartier dus goed opletten want je mistte anders zo een doelpunt.
Schoonhoven was beter  en dus de punten binnen volgende week thuistegen de koploper.