DONK B2 - Schoonhoven JO17-3

... (scrimmage)

B-junioren zaterdag, B3, 4e klasse 6

23 november 2013 14:30

Voordat we vertrokken naar Donk werd er eerst een elftal foto gemaakt met de sponsor L+C Schoonhoven helaas zonder Falco die er niet bij kon zijn.
Omdat L+C Schoonhoven 2 elftallen sponsort de A2 en de B3 werd er ook nog een foto gemaakt met beide elftallen en directeur Ron Vermeijs.
Aangekomen op het mooie complex bij Donk waar het altijd waait lijkt het wel, was het de laatste wedstrijd die dag.
Beide elftallen begonnen goed aan de wedstrijd en de wedstrijd ging op en neer waar beide elftallen geen grip kregen op de wedstrijd dan was het Donk en dan weer Schoonhoven.Donk kreeg in de eerste 10 minuten de meeste kansen maar de schoten gingen naast of over het doel.
Schoonhoven kreeg de beste kansen maar de keeper wist een paar schoten goed te keren en dus leek het erop dat de ruststand 0-0 bleef.
Donk kreeg in de laatste minuut nog een corner die eerst goed werd weggewerkt maar tegen vele benen aan kwam en met geluk voor de voeten van een Donk speler, die genadeloos het doel trof jammer want dit was niet terecht gezien het speelbeeld.
Na de rust bleef Schoonhoven wachten op de kansen die ook kwamen maar de schoten waren niet nauwkeurig genoeg.
Na 20 minuten had Schoonhoven op 1-1 moeten komen maar de bal mocht er niet ingaan leek het wel.
En dus weer de voetbalwet zoals altijd was het Donk die hierna gelijk goed door kwam en de 2-0 lbinnen schoot met een goed schot uit de 2e lijn en nog geen 2 minuten later lag de 3-0 er al in na een slechte uittrap en niet opletten van het middenveld.
Pas in de 67e minuut kon Schoonhoven iets terug doen door een schot van Sven die door de keeper werd gekeerd maar de oplettende Ivo wist deze met een mooi schot in het doel te schieten.
Schoonhoven ging wel pressie zetten maar bracht geen resultaat Donk kreeg in de laatste minuut weer een corner en ook deze ging er weer in doordat een speler van Donk deze met geluk voor de voeten kreeg en dus eindstand 4-1.
Gezien de 2e helft was Donk iets sterker maar waren wij zeker niet de mindere alleen miste wij net het geluk.
Volgende week thuis tegen Nieuwerkerk.