Gelijkspel tegen Unio.

... (intikker)

B-junioren zaterdag, B3, 4e klasse 6

7 december 2013 12:45

Uit bij Unio gingen alle wedstrijden door daar aangekomen zag het veld er redelijk uit maar tijdens de wedstrijd gleden er toch redelijk wat spelers uit vooral langs de zijkanten en achterlijnen.
De blauw-witten waren goed vertegenwoordigd bij Unio want ook de C4 moest er spelen en ook nog op hetzelfde tijdstip.
Coen en Sevven waren afwezig Coen werd vervangen door Ryan op doel die het vorige week ook goed deed als vervanger van de geblesseerde Coen.
Om toch nog een extra wisselspeler op de bank te hebben wilde Aron(C2) met ons meespelen die dat zeer verdienstelijk deed.
Schoonhoven begon zeer slecht aan de wedstrijd want al in de 1e minuut lag de 1-0 er al in een goed begin.
Schoonhoven wist wat er moest worden gedaan namelijk 2x scoren maar dit was niet zo makkelijk de verdediging van Unio stond goed.
Een paar afstandsschoten op de keeper waren niet al te moeilijk voor hem.
Unio speelde duidelijk op de counter en die kwam ook een speler van Unio brak door op rechts en zag een speler op de rand van het strafschopgebied vrij staan die makkelijk
de 2-0 kon scoren pas na 13 minuten spelen.
Unio kon nu lekker naar achteren leunen en liet Schoonhoven komen wat resulteerde in een paar goede kansen maar de acties waren het net niet of naast het doel.
Unio bleef wel gevaarlijk spelen op de counters die kwamen maar Ryan kon een paar keer goed redden.
Schoonhoven probeerde nog voor de rust de aansluitingstreffer te scoren maar de kansen en corners leverde helaas niets op.
De ruststand dus 2-0 en dus een peptalk in de kleedkamer gezien de kansen en spel was Schoonhoven zeker niet de minste.
De 2e helft begon Schoonhoven scherp en Unio werd vastgezet op de eigenhelft Dominique scoorde de aansluiting in de 4e minuut met een schot op doel waar de keeper overheen dook, maar volgens mij niet onhoudbaar was.
Unio was hierdoor van slag want de kansen bleven voor ons komen en Sven scoorde de 2-2 na 10 minuten spelen met een geplaatst schot op doel, nu moest Schoonhoven doordrukken want Unio kwam er niet meer uit maar de schoten waren nu te zwak en over het doel.
Unio herpakte zich weer en ook voor hun kwamen een paar kansjes voor ons doel maar Ryan en de verdediging konden de bal wegwerken voor de goal.
Floris en Falco hadden een goede kans om Schoonhoven op voorsprong te schieten maar de schoten waren zonder kracht geschoten, ook een paar vrije trappen waren zonder resultaat.
In de laatste minuten kreeg unio ook de nodige kansen met een vrije trap, het gevaarlijkst was de corner, maar gelukkig stond Aron goed op de doellijn te verdedigen en hield de bal uit het doel en bezorgde Schoonhoven daardoor een punt.

Volgende week thuis tegen Ommoord