8x scoren met toch een slechte afloop

...

B-junioren zaterdag, B3, 4e klasse 6

14 december 2013 12:45

Het begon met een erg sportieve wedstrijd thuis alles zat mee zelfs het weer.
Begonnen een half uurtje later.
Hadden al snel grip op de wedstrijd en via mark aan de link kant binnen 10 minuten 2x een doelpunt via de voeten van mark. Ommoord kreeg niet de kans om in het spel te komen en
wij bleven gelukkig rustig ons spel spelen. Na de wissel speelde dominique nu aan de linkerkant prachtig de bal in het net. Niet lang er na (3 min) was het de beurt aan tom .
Even verslapte we even en lieten een speler los, wat direct werd afgestraft met een tegen doelpunt.
Het speel weer snel opgepakt en nu was het Sven die ruimte kreeg om te scoren.
Na de rust Speelde we netjes verder en hielden goed de bal in ons bezit.
Kregen regelmatig de kans, en in minuut 53 was het Falco na een ass van Dominique om te scoren. In de 56ste minuut was het Ivo na een ass van tom om hen achter de keeper te leggen.
In de 60ste min bracht Sven de stand op 8-1.

10 minuten voor tijd liep een speler door op Coen de keeper, en die bleef geblesseerd liggen door een trap tegen zijn hoofd.
Even benadrukken dat er geen opzet in het spel was!
Na de komst van de ambulance bleek dat Coen een zware hersenschudding had opgelopen.
De wedstrijd is hierna gestaakt in overleg met beide teams.

Wil ook even een compliment geven aan de erg sportieve leiding van het team Ommoord.

En namens het hele team, Coen, sterkte en we hopen dat je snel hersteld.