Punten mee uit Ommoord

Floris Kouwenhoven (scrimmage)

B-junioren zaterdag, B3, 4e klasse 6

15 maart 2014 13:00

Uitwedstrijd tegen Ommoord, thuis hadden we met 8-1 gewonnen, maar ook de wedstrijd waar Coen knock-out ging en de wedstrijd met nog 20 minuten te spelen werd beeindigd.
Of het onderschatting was of dat wij gewoon slecht speelde weet ik niet maar we gingen rusten met een 2-1 achterstand.
Wij kwamen nog wel op een 1-0 voorsprong door Dominique die een voorzet van Floris achter de doelman werkte.
Na 22 minuten spelen kwamen wij in 3 minuten op een 2-1 achterstand door fouten achterin en hun snelle spits waar Ryan die de geblesseerde Coen verving geen antwoord op had maar overigens goed keepte.
Ilias die inviel raakte de paal na een goede voorzet en Sven zag zijn schot gekeerd zag door de goede keeper.
Schoonhoven was wel gevaarlijk maar tot een doelpunt kwam het niet door geluk en goed werk van keeper en verdediging.
Na de rust was het spel beter de bal bleef meer in het bezit van schoonhoven en er werd beter gecombineerd wat tot een doelpunt resulteerde van Ilias die na een voorzet van Tom, zijn man uitkapte en door de benen van de keeper en een speler doel trof.
Een vrije trap van eigenhelft door Niels werd door de verdediging totaal verkeerd ingeschat en Floris alleen op de keeper kon afgaan wat hij beheerst afrondde.
3 minuten later was het weer Floris die uit een vrije trap van Ilias het doel trof 4-2 voor.
Schoonhoven drukte door en kreeg een paar kleine kansjes oom Ommoord kreeg de kansjes maar de verdediging en keeper hielden het doel schoon.
Na een goede pass van Mark op Dominique scoorde hij de 5-2.
Ommoord maakte veel overtredingen maar de vrije trappen waren of over of in de muur geschoten.
Een goede voorzet van Ilias bereikte Mark die beheerst afmaakte 6-2.
Tom maakte de laatste van de wedstrijd na weer een voorzet van ilias die bij de 2e paal kwam, Tom deze goed aannam en beheerst schoot en de eindstand op 7-2 bracht.
De trainer van Ommoord had dit gelijk  na de rust al voorspeld omdat Ommoord altijd de 2e helft slecht speelt maar ja ze hadden ook nog nooit met 2-1 voorgestaan met de rust.

Volgende week thuis tegen Gouderak.