VV Schoonhoven B1 door in de beker

B-junioren, B1, Groep 1 23

30 augustus 2014 11:00

Steenbergen, A.B.M.

Na het kampioenschap van de B1 van vorig seizoen speelt het team dit seizoen in de 1e klasse (A-categorie) en startte het dit seizoen op 23 augustus en 30 augustus met een bekerprogramma.
Op 6 september start voor dit team de competitie met een thuiswedstrijd tegen Botlek B1.

In de eerste bekerwedstrijd werd er met 9-3 gewonnen van Sportlust '46 B1. Een ruime zege met goed voetbal.
Door vakantie en blessure was ons team nog niet volledig maar de selectie die speelde liet zien zin te hebben in het seizoen.
Dit door doelpunten van Jimmy (2x), Robbin (2x), Ismaïl, Alessandro, Ivo (2x) en Joris.

In de tweede wedstrijd in en tegen Woerden B1 werd een knappe 0-4 overwinning geboekt.
Door de midweekse overwinning van Sportlust op Woerden was een gelijkspel voldoende.
In een redelijke wedstrijd, waar met name de tweede helft vooral discipline en slimheid van de jongens doorslaggevend was, werd Woerden aan de kant gezet met doelpunten van Joris, Robbin, Alessandro en Gerwin.

Het team bestaat dit seizoen uit:

Ray Brouwer  Sven de Graaff  Jorn Vrijman  Joris Steverink  Ismaïl Aits Mhand  Wassim Attayaibi  Daniël van Ziel  Gerwin Neven  Walter van Maurik  Robbin Brouwer  Alessandro Rooken  Jimmy Hendriks  Giorgio Getrouw.

Mijke Roelfsema is zoals bekend naar Jong ADO Den Haag-vrouwen.
Alessandro Rooken is een speler die is over gekomen van Groot-Ammers. Een aanwinst voor onze vereniging en geen onbekende naam in Schoonhoven.
Naast deze spelers zullen iedere wedstrijd spelers van de B2 aansluiten. Zo hebben Lars van Beek, Ivo Verkaaik en Remco van Os deelgenomen aan de twee bekerwedstrijden.