Seizoen 14/15 ook gestart voor Schoonhoven 5

Schoonhoven 5

Mannen, 5, Groep 7 30

6 september 2014 14:30

Schoonhoven 5 ziet de beker meer als vriendschappelijke/ testwedstrijden.

In de beker troffen Spirit 8 en Schoonhoven 5 elkaar.
De eerste helft was het spel van beide kanten niet best, vooral veel balverlies van Schoonhoven. Maar als er prijzen werden uitgereikt voor de reserves en begeleiders die het slapst kunnen ouwe hoeren dan wint Schoonhoven met gemak. Als ik het hier over heb zegt het al genoeg over de wedstrijd. Bij Schoonhoven stond een andere keeper onder de lat, dat zag je ook duidelijk in de communicatie, want door een communicatiefout werd het na 25 minuten spelen 1-0. Na de 1-0 voerde Schoonhoven een paar wissels door waardoor het iets beter ging lopen. Schoonhoven kreeg kansen, maar Spirit leek in dit geval een engeltje op de doellijn te hebben.

Vlak na rust maakte Brahim Aklalouch de 1-1, hij stond alleen wel 3 meter buitenspel. Vanaf dat moment leek het er op dat Schoonhoven de winst voor het grijpen had, niks bleek minder waar, want Spirit kwam door een vrije trap weer voor, na een fout van de Schoonhovense keeper. Brahim Aklalouch zorgde wederom met een intikker voor de 2-2. We dachten langs de lijn: en nu dit punt vasthouden, maar twee minuten later lag de bal wederom door een communicatiefout weer in het Schoonhovense doel. 3-2 bleek uiteindelijk ook de uitslag.

Schoonhoven 5 heeft een paar nieuwe spelers, een paar geblesseerden/ afwezigen. Waardoor er nog even aan elkaar gewend moet worden, en wie waar het beste speelt, zoals Robin Vrieselaar, die het vandaag goed deed als linksback. Hopelijk gaat het volgende week beter.

Rick Winkel