Dames met dodelijke efficiëntie langs Antibarbari

Schoonhoven VR1 (zon)

Antibarbari VR3 (zon)

Vrouwen, VR1, Groep 3 12

14 september 2014 13:00

Antibarbari was over de hele wedstrijd gezien veel meer in balbezit, maar kon het niet uitdrukken in de score.
Na een minuut of 20 begon het echte gevaar te komen, dat gevaar kwam wonderwel niet van Antibarbari maar van Schoonhoven, dat in 5 minuten tijd 3 kansen misten, maar later binnen 5 minuten met 3-0 voor stond.
Door de twee razendsnelle spitsen Marina Hom 2x en Jolien Loef 1x, die voor de ruststand zorgde. Na 3 mooi uitgevoerde counters.

Schoonhoven dat zich gesteund voelde door de voorsprong en door een bredere ploeg, kreeg helaas een minuut of 10 na rust de 3-1 om de oren.
Daarna is het zelf gaan voetballen en stond het binnen een kwartier tijd 7-1.
Goals van wederom Marina Hom 2x en Jolien Loef 1x, Jolien Loef die ook nog verantwoordelijk was voor de 8-1, was samen met Marina Hom en Taihara Amelia de Vrouw of the match.
Fee Bektan zorgde uiteindelijk voor de 9-2 eindstand, waar ze eigenlijk ook nog voor de 10-2 had kunnen zorgen, alleen jammer dat de verder goed assisterende Rick Winkel de fout in ging met buitenspel.

Helaas werd de wedstrijd ontsiert door een hoofdblessure bij Danielle van der Hek-Hardeman, die helaas afgevoerd moest worden naar het ziekenhuis. Vanaf deze plaats heel veel beterschap gewenst, we hopen dat je snel weer fit bent.

De dames gaan aan kop in de poule met 4 uit 2 en een heel goed doelsaldo.
Volgende week op bezoek bij VEP het karwei afmaken.

Rick Winkel