Onderschat NOOIT een tegenstander

B-junioren zaterdag, B1, 1e klasse 10

8 november 2014 13:00

Kaptein, J.

Iedere ploeg staat op het veld met de instelling deze wedstrijd gaan we winnen!
Er worden geen wedstrijden cadeau gedaan dat bleek wel in deze wedstrijd binnen 15 minuten stond vvs B1 met 2-0 achter!
Daarna werd de tactiek omgezet wat meteen een doelpunt opleverde van gelegenheidsspits Gerwin.
De mouwen werden opgestroopt en er werden legio kansen gecreeerd.
Voor de rust werd er niet meer gescoord.

Na een donderpreek in de rust kwam de B1 als herboren op het veld.
De kansen stapelden zich op met name Walter had zijn vizier echter "nog" niet op scherp.
Een actie van Jimmy in de 16 werd beloond met een penalty, onze aanvoerder Robbin ging achter de bal staan 2-2.
Toen ging het lopen een schitterende knal van Allesandro leverde de 2-3 op.
Toen mocht Walter op een mooi plekje aanleggen voor een vrije trap, en dat mooie plekkie leverde een mooi doelpunt op.
Toen was het tijd voor een mooi moment voor mij persoonlijk onze Lex kwam in het veld.
Iedereen was nog bezig om de poppetjes weer op de goede plek te zetten toen we de bal slordig inleverde maakten zij uit het niets toch de 3-4.
Maar verder lieten ze het niet meer komen.
Klasse boys weer 3 punten erbij. +
Als het met goed voetbal niet lukt zorg in ieder geval dat de inzet minimaal 100% zoals in de 2e helft dan komt het goed!

Jan van Maurik