vvSchoonhoven C1 - Moordrecht C1

Moordrecht C1

C-junioren zaterdag, C1, 2e klasse 08P

22 november 2014 11:00

Vandaag de 1e thuiswedstrijd tegen het altijd lastige Moordrecht. Het begin was veel belovend.

Schoonhoven kwam al snel op een  1-0 voorsprong, na een corner van Lars was het Tom die scoorde. We bleven kansen creëren waar Lex er  één van verzilverde, 2-0. Dit was tevens de ruststand.

De 2e helft lieten we Moordrecht zich soms letterlijk terug knokken in de wedstrijd maar wij leverden ook veel strijd en op een goede pass van Lex scoorde Anouar de bevrijdende 3-0.

Toch moest onze inval keeper Gijs (Redouan was ziek) 1x de bal uit het doel halen, 3-1.

Het slotakkoord was voor ons. Uit een cornerbal was het wederom Tom die scoorde.

Klasse boys, na een onnodige verliesparty nu de 2e overwinning op rij.

Jan van Maurik