Schoonhoven B1 - Slikkerveer B1

B-junioren zaterdag, B1, 1e klasse 10

22 november 2014 11:00

Brouwer, S.P.

Vandaag bij wederom schitterend weer de wedstrijd tegen Slikkerveer.

De 1e kansen waren voor ons maar de 1e goal werd gescoord door Slikkerveer , vanaf randje 16 werd de bal binnen geschoten. De wedstrijd ging toen op en neer maar voor rust zetten we weer orde op zaken, na een schitterende steekbal van Joris op Walter die dit uiterst koeltjes afmaakte 1-1.

Nu ging het wat beter lopen.  Walter schoot van afstand geplaatst op goal, de bal kwam via de lat voor de voeten van Giorgio en het was 2-1. Dit was tevens de ruststand.

De 2e helft kwamen er "drie" wissels in het veld Ismael voor Wassim, Robbin voor Jimmy en Allesandro voor Thijs. De wedstrijd ging weer op en neer en wij waren in de eindpass te slordig. De redding van de uitstekend keepende Ray,schudde ons wakker en gingen we weer kansen creëren. Giorgio wist er nog 2 van te benutten zo werd de ietwat geflatteerde eindstand van 4-1 bereikt. Vandaag stond de verdediging als een huis.

We kunnen dus met vertrouwen uitkijken naar de topper tegen de Zwervers, volgende week om 10.15.

Jan van Maurik