C2 derde Kampioen van vvSchoonhoven!

VVOR C3

C-junioren zaterdag, C2, 4e klasse 13

2 mei 2015 8:30

Om 6:30 ging bij de familie Straver de wekker voor de kampioenswedstrijd van C2 om 8:30 in Rotterdam tegen VVOR C3.
Zij waren niet de enige, want veel ouders gingen mee om het team aan te moedigen en zij zagen Schoonhoven met maar liefst 0-10 winnen!
Het Kampioensfeest kon beginnen, want ondanks dat de nummer twee, CKC C2, nog twee wedstrijden moet spelen kunnen zij de blauw/witten niet meer inhalen!

Na de wedstrijd werden de mannen toegesproken en gefeliciteerd door meegereisde voorzitter Paul van Schaik en kregen ze een mooie beker uitgereikt!

Terug in Schoonhoven werden coaches en trainers Ruben Kok,  Mohammed Ouahalou, John van Asperen en Michael v.d.Dool,  die natuurlijk een kampioensfilmpje heeft gemaakt, terecht in het zonnetje gezet en volgde de traditionele 'grachtduik'!

Het was een superleuke ervaring voor de jongens en de trotse ouders!

Voor de record, C2 speelde 18 wedstrijden, won er 16, speelde niet gelijk en verloor er 2. Ze behaalden 48 punten, maakten 96 doelpunten en kregen er 27 tegen.

Felicitaties voor het hele team!