Schoonhoven O16 naar finale Drukzo talent Cup

Lekkerkerk O16

Drukzo Talent Cup

14 april 2015 20:00

Afgelopen dinsdag stond de belangrijke wedstrijd tegen Lekkerkerk op het programma.
Alle 2 de teams hadden de vorige 2 wedstrijden gewonnen, zodat de winnaar van deze wedstrijd naar de finale zou gaan.
Door enkele afzeggingen moesten we puzzelen voor de beste opstelling. We hadden maar 1 voorhoede speler namelijk Mo Ouahalou, dus snel nog een speler van de C1 erbij gehaald, Anouar Bojada.
Jan van Maurik en ondergetekende waren de leiders voor deze wedstrijd, maar omdat Tristan Brouwer zijn wedstrijd niet doorging hebben wij hem gevraagd om ons bij deze wedstrijd te helpen.

Na onderling overleg begonnen we met Lars, Jasper (normaal 2 verdedigers) en Mo in de voorhoede. Het was daarom leuk om te zien dat Jasper de 1-0 voor zijn rekening nam en Lars de 2-0. De achterhoede, met een sterke Melvin ( normaal B4) zorgden ervoor dat Lekkerkerk geen moment gevaarlijk was.

In de rust werd nog even duidelijk gemaakt hoe het verder moest.

De tweede helft was iets minder, maar moeilijk kregen we het niet meer en het was tenslotte Mo die er op een mooie manier 3-0 van maakte. Mo was toch al erg goed op dreef en dolde zijn tegenstander de gehele wedstrijd.

Jongens bedankt voor weer een geweldige overwinning en op naar de finale tegen Dillitant op 23 mei bij DCV. Tristan ook jij bedankt voor je fanatieke coaching en geweldig dat deze jongens nu de trainer van het eerste en de trainer van de B1 hebben mogen meemaken.

Hans van Beek