Laatste competitie wedstrijd van F7

F-pupillen zaterdag, F7, 10e klasse 40L

2 mei 2015 9:30

Op 2 mei speelden we tegen Siveo F3 in Zegveld om 09:30

Met opnieuw een heerlijk lente zonnetje begonnen we goed aan de wedstrijd om onze derde plek zo goed als veilig te stellen. Snel hadden we al behoorlijke kansen maar Siveo ook. Met Tim (de grote broer van Stan) op de goal als sluitpost konden we de nul houden.
Door goed samenspel op het middenveld met Tygo, Milan en Stan drukten we naar voren toe om steeds Wesley en Suleiman in de aanval te zoeken. Uit een prachtige corner van Wesley kon Suleiman de 0-1 intikken! Het spel golfde op en neer maar Frank en Jamie verdedigden dapper en 0-1 was dan ook de ruststand.

Na de rust vielen we een beetje in slaap en kon Siveo gevaarlijk worden. De zeer snelle spits zorgde dan ook voor de 1-1. Het lood zakte bij onze jongens in de schoenen en Siveo rook de overwinning. Met een prachtige slalom schoot Suleiman bijna de 1-2 in maar de keeper lette goed op. Snel schoot hij uit en onze jongens waren er niet helemaal bij dus kon opnieuw de snelle spits van Siveo de 2-1 inschieten vlak voor tijd. Helaas deze keer verloren jongens maar op naar volgend seizoen.
Gelukkig hebben we wel de derde plaats vast kunnen houden!

Fijne vakantie!!