Na 3-7 winst bij Perkouw is Schoonhoven A2 kampioen!!

Perkouw A1

Schoonhoven JO19-2

A-junioren zaterdag, A2, 3e klasse 8

25 april 2015 16:15

Hekkensluiter Perkouw A1 was afgelopen zaterdag de tegenstander van Schoonhoven A2 in hun laatste wedstrijd van dit seizoen.

Bij winst voor de blauw-witten zouden ze Kampioen zijn.
De nummer twee, Stolwijk A1, had nog vier wedstrijden te spelen, maar kon Schoonhoven niet meer inhalen.
De nummer drie, Xerxes DZB A3, kon dat op papier nog wel. Omdat zij nog zes wedstrijden te spelen hadden konden ze, als ze alles wonnen en Schoonhoven van Perkouw zou verliezen met 1 punt meer eindigen dan Schoonhoven.
Afijn, dat was allemaal natuurlijk helemaal niet reëel, want Schoonhoven won overtuigend met 3-7 en daarna kon het Kampioensfeest beginnen!

Ze wonnen 14 van de 18 gespeelde wedstrijden, speelden er 2 gelijk en verloren er slechts twee, dat leverde 44 punten op. Ze scoorden maar liefst 82 goals en kregen er maar 26 tegen.

Trainer en leider Boubker Abchrim, die zelf heeft gevoetbald in Schoonhoven zondag 1, houdt trots de teamfoto van zijn kampioenen vast en terecht! Goed gedaan jongens, gefeliciteerd!