F7 neemt revanche op meiden van Cabauw

Cabauw F4M

F-pupillen zaterdag, F7, 10e klasse 40L

25 april 2015 9:00

Vandaag uit tegen de sterke meiden van Cabauw.
De 3-1 nederlaag thuis zat nog in ons geheugen gegrift, we waren de hele week al strijdlustig. Dat was te merken ook in het veld.
We begonnen heel sterk en vielen veel aan. Fantastische inzet de hele wedstrijd door.
Uiteindelijk werden we beloond, doordat Frank prachtig voorzette, waardoor Suleiman de bal in het net kon schieten. 1-0.
We bleven druk uitoefenen, veel hoekschoppen, Frank de bal op de lat en uiteindelijk de 2-0 door een prachtige pass van Milan naar Wesley die beheerst inschoot.
De meiden van Cabauw veerde op, maar maakten geen schijn van kans tegen Mark en Pim. Net voor rust werden we wat overmoedig door met z'n allen aan te vallen, een flitsend snelle uitbraak van drie meiden, 2-1. De spanning was weer terug.

Milan ging de 2e helft op doel en Stan in de aanval. Ook Cabauw wisselde de keeper, die ook heel erg goed kon voetballen. We werden sterk onder druk gezet. Echter waren ze niet berekend op de energie die Stan de 1e helft had opgespaard, 3-1 door een prachtige run naar voren en een hard schot van Stan.
De 4-1 hing een tijd in de lucht, mooie corners van Wesley, maar we konden de bal het net net niet inprikken. 10 minuten voor tijd kwam Jordi erbij, waardoor we 9-9 konden spelen. Het werd wat voller op het veld,  maar Jordi vond een gaatje, 4-1.
De meiden maakten zich kwaad na de aftrap en renden met z'n allen naar voren. Met een vlammende knal van hun spits werd het snel 4-2. Maar we bleven koel en goed op onze positie spelen, waardoor we weer 3 punten mee naar huis nemen.
De 3e plek houden we mooi vast!
Top gedaan mannen!
Volgende week onze laatste competitiewedstrijd uit tegen Siveo. Nog 1 keer goed knallen!