Afsluitwedstrijd Schoonhoven F7 - Schoonhoven F5

16 mei 2015

Er was bijna geen parkeerplek te vinden, zoveel publiek voor de F5 tegen de F7, wie had dat kunnen dromen.

Het weer knapte heerlijk op voor de afsluitwedstrijd. Na een seizoen gezamenlijk trainen een leuk potje als afsluiter.

De wedstrijd begon lekker fel. Iedereen was gebrand om te winnen.
Het spel ging gelijk op en kansen over en weer.
Mark en Pim stonden weer als heer en meester achterin te verdedigen, waardoor met 1e helft keeper Stan de 0 werd gehouden in de 1e helft. Onze topscorer Suleiman ralliede dwars door de verdediging en scoorde mooi de 1-0. Wat een feest.

Na wat snoepjes en drinken begon de 2e helft.
De F5 liet er het niet bij zitten en creërde via Jordi diverse kansen. Uiteindelijk een prachtig schot van Chiem die de 1-1 op het bord liet komen.
Maar de F7 herpakte zich als team en zette zich 200% in. Uiteindelijk kwam de bal voor goal, waar Frank precies goed stond opgesteld, 2-1! Dat smaakte naar meer. Suleiman brak weer uit en tikte de 3-1 mooi binnen.
2e helft keeper Milan stompte de bal er nog een keer via de lat uit, waar Mark de bal weer weg schoot naar voren. Uiteindelijk blaasde Martijn de wedstrijd af. Leuk potje voetbal met onze trainingsmaatjes.

Na afloop een heerlijk patatje en een medaille.
Allebei de teams 3e geworden, mooie prestatie.
En de trainer en coach in het zonnetje met een onwijs gaaf shirt en een erg rijk gevuld kerstpakket. Het eerste biertje en wat snoep is al op!
Dank jullie wel (ouders en kids) allemaal voor een geweldig seizoen!