Schoonhoven F1 wint laatste wedstrijd van 2015 van Xerxes

XerxesDZB F3

Adam el Allaoui (afstandschot)
Ties de Kloe (schot)
Adam el Allaoui (afstandschot)
Jordi - Hak (intikker)
Jordi - Hak (schot)

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 8

19 december 2015 10:00

Na de nipte overwinning tegen CKC vorige week, werd het weer eens tijd voor een flinke overwinning. Aangezien er vorige week geen verslag was en voor degene die het niet meer weten, CKC en Schoonhoven waren aan elkaar gewaagd. Maar door hard werken liep Schoonhoven uiteindelijk met de winst weg.

Nu stond Xerxes op het vizier. De eerste helft walste Schoonhoven letterlijk over Xerxes heen. Onze doelman Roel had niet veel te doen, aangezien Schoonhoven superieur was.
De eerste helft eindigde met 0-4, maar het had ook 0-7 kunnen staan. Dat dit niet geval was, was omdat Schoonhoven slordig met de kansen omging en het overspelen wat minder was dit keer.

Dat neemt niet weg, dat er weer een paar beauty's tussen zaten. De mooiste toch wel van Ties, die met de rug naar het doel de bal aannam en uit de draai de bal vlammend in de linkerbovenhoek lanceerde. Wat een poeier.
Een ander pareltje was de bal van Finn, die met een hard, geplaatst schot Jordi bediende, die dus de bal alleen maar het doel in hoefde te tikken.
Kortom klasse!

De tweede helft moest een spektakelstuk worden, uit ervaring wisten we nl. dat Schoonhoven meestal het best is in de 2e helft. Maar dat was dit keer niet het geval. Xerxes speelde nog steeds niet goed, maar Schoonhoven liet zich een paar keer verrassen.

Gelukkig hebben we nog altijd Roel op het doel en hij heeft laten zien dat hij een echte zekerheid is.

De wedstrijd eindigde met een prachtig doelpunt van Jordi na een rush langs de achterlijn en als slotakkoord een bijna doelpunt van Chiem , met zijn linkerbeen, rakelings over het doel (nog even geduld Chiem, de doelpunten komen).

Nu op naar de volgende wedstrijd en kijken of we de 2e plaats kunnen pakken!