JO11-1 moeizaam van start in de competitie

23 september 2017 9:30

Opstelling Schoonhoven JO11-1

Sportlust’46 JO11-2 - Schoonhoven JO11-1

Zo….en dan is het zover , na een super start van de beker, nu de eerste wedstrijd van de competitie.

Niemand wist wat we moesten verwachten van de tegenstander maar het was na het fluitsignaal

al heel snel duidelijk , ze konden er niet echt veel van.

Maar er was 1 probleem Schoonhoven nam het niveau van de tegenstander aan en speelde

ook niet al te goed.

Op het begin ging het over en weer en er waren een paar kleine kansjes aan beide kanten het was gewoon even wachten tot de doelpunten machine op gang kwam en ja hoor na een minuut of 15 kwam de bal voor de voeten Suleiman en kon hem er in prikken 0-1.

Snel daarop kwam Finn met een mooi schot en daar was de 0-2.

Het spel was zeker niet al te goed van beide kanten alleen Schoonhoven kon toch terug vallen op individuele kwaliteiten en dat kwam nu goed van pas.

Nog voor de rust werd de 0-3 binnen geschoten door Jordi.

Er werd langs de lijn al gefluisterd dat de eerste 3 punten binnen waren.

Na de rust  was het niveau niet veel beter maar opeens zagen de spelers de trainer vertrekken om nog even bij zijn zoon te kijken een paar plaatsjes verder op.

En laat dat nou precies het moment zijn dat de doelpunten regen aan kwam waaien.

Luuk 0-4

Souhiab 0-5

Luuk 0-6

Finn 0-7

Souhaib 0-8

Jordi 0-9

Suleiman 0-10

Luuk 0-11

Er werd aan de lopende band gescoord maar de verdediging  en keeper verdienen zeker net zoveel credits. Adam, Kian, Jordi en Finn hebben alles zeer goed dicht gehouden achterin en al kwam er een bal door dan stond Roel de balletjes er goed uit te stompen. Klasse!

Jongens ondanks de wat mindere wedstrijd van vandaag een goed resultaat qua doelsaldo.

Volgende week staat Be Fair thuis op het programma en de week daarop Haastrecht thuis dat is andere koek en we hebben nog een appeltje te schillen met deze laatste. Jullie kunnen het!!