JO11-1 verslaat nummer 2 Olympia

Olympia JO11-1

... (schot)
Finn van Buren (vrije trap)
Jordi - Hak (schot)

Onder 11, JO11-1, 1e klasse 4

28 oktober 2017 8:30

Na een weekje rust gehad te hebben in de herfstvakantie stond vandaag de topper tegen de nummer 2; Olympia op het programma.

Mede daarom was er al heel de week wat stress in huis want onze spits was uit een klimrek gevallen en had een gekneusde pols dus het was nog niet zeker of hij kon spelen. Na heel wat inpraten om toch een training over te slaan en rust te nemen werd er toch besloten ondanks de pijn te voetballen.

De scheids blies op zijn fluit en de boys klapte er gelijk goed op. Gelukkig kon Souhaib de score snel openen 1-0, maar voordat we konden genieten van deze mooie counter was er alweer een super mooie aanval en stond de score weer gelijk 1-1.

Zo…. ze waren weer wakker. Er moest uit een ander vaatje getapt worden, want Olympia kwam hier niet heen om zonder punten naar huis te gaan.

Gelukkig zijn er in het team erg veel kwaliteiten , de keeper Roel en achterste linie Jordi, Adam en Kian stonden weer als een huis en de doelpuntenmachine kwam los.

De 2-1 werd met een vrije trap door Finn prachtig binnen geschoten.

De 3-1 was een rommelig doelpunt na een corner en werd binnen geschoten door Souliman.

De 4-1 was de mooiste van allemaal , aan dit doelpunt kon je zien dat er erg veel kwaliteit in de ploeg zit. Een schitterende aanval over meerdere schijven die Finn prachtig tegen de touwen kon schieten.

De 5-1 was identiek als de derde en het was weer Souliman die na een corner op de goede plek stond en de bal over de streep kon schieten.

Bij de  6-1 werd Souhaib prachtig alleen voor de keeper gezet door een super steekpaas.

Souhaib zijn dank was groot en wilde Luuk bedanken voor die paas en gaf op zijn beurt ook een zeer goede paas terug aan Luuk 7-1.

Souhaib en Luuk blijf lekker overspelen als jullie de bal nog meer aan elkaar gunnen scoren jullie allebei veel meer doelpunten,  jullie zijn een goud koppeltje !

Souliman was erg op dreef deze wedstrijd en speelde zijn beste wedstrijd tot nu toe en schoot zijn 3e binnen 8-1.

Mijn credits gaan zeker ook naar Souliman toe , als ik heel eerlijk ben heb ik zeker twijfels gehad toen ik hoorde dat hij in de JO11-1 zou komen maar gelukkig hebben we buiten de spelers ook nog 2 zeer goeie trainers die hem aan het voetballen hebben gekregen en mijn twijfels hebben weg genomen , goed werk mannen.

Erg goed gedaan mannen er waren zeer mooie reddingen,  verdedigende acties, steekpasses en doelpunten te zien, trek deze lijn zo door en volgende week kunnen jullie weer knallen tegen spirit.

Finn, sterkte met je arm/pols neem lekker wat rust deze week en zorg ervoor dat je fit bent volgende week , we kunnen je niet missen !